Synpunktshantering

Du som kommuninvånare har möjlighet att lämna synpunkter på kommunens olika tjänster. Dina synpunkter är viktiga i vårt kvalitetsarbete. Det hjälper oss att utveckla och förbättra den kommunala servicen. Vi välkomnar alla synpunkter, både ris och ros.

Enkelt att lämna synpunkter

Du kan lämna din synpunkt på flera olika sätt. Antingen genom att posta blanketten "Hjälp oss att bli bättre" som finns att hämta på Medborgarhuset eller genom att ladda ner den här bredvid och posta den i närmaste brevlåda. Det går också bra att ringa eller besöka någon av de kommunala verksamheterna.

Dina uppgifter registreras och skickas därefter till berörd verksamhet som sedan ger återkoppling till dig.

Du kan också välja att lämna synpunkter och vara anonym. Tänk då på att ingen återkoppling kan ges.

Synpunktshanteringen gäller inte för felanmälningar.

 

Senast uppdaterad: 15 september 2017
Uppdaterad av: Anna Nyberg
Informationsansvarig: Informatör

Ladda ner

Redaktörer - Webmail