Norra infarten till stationsområdet öppen igen

Dala Vatten och Avfall AB informerar om att arbetet vid norra infarten till stationsområdet i Nås nu är avslutat och vägen är öppen för trafik igen.

En bild på en trafiksskylt för vägarbete. Över bilden ligger en grön bock för att signalera att vägarbetet är klart.
Senast uppdaterad: 7 maj 2026